karolinems -

Buekorpsenes dag

Hei dere!

Idag dro jeg til byn med familien for se p alle buekorpsene, det var buekorpsenes dag, s alle gikk i ett langt tog gjennom byn, nesten som 17.mai. Var der i nesten 3 timer og vret var helt fantastisk.

Imorgen formiddag skal jeg til osteopat, ogs hper jeg at jeg kan ta en fjelltur etterp. Elsker vret som er n, og irriterer meg over at jeg m begynne jobbe skikkelig p mandag.

• Hjemmelagde burgere

Hei dere!

Jeg elsker prve meg p nye matretter, og bruker fotballfrue sin blogg mye for finne gode ting lage. Igr fant jeg en oppskrift p hjemmelagde burgere her, men jeg byttet ut hennes dressing med en annen. Var utrolig godt, og det beste med alt var at burgerbrdene var naturlig glutenfri, s jeg slapp bytte ut noe mel der. Alle sammen syns det smakte godt, og dette skal absolutt lages igjen. Ida var ogs her igr, s etter vi hadde spist middag s vi film og koste oss.

Jeg byttet ogs ut chevre med brie fordi jeg liker brie best :)

• Long time, no see

Hei dere!

Lenge siden jeg har blogget n, og det har skjedd en del siden det. Jeg har vrt en tur i Tsjekkia, en tur innom Tuva i Asker og to dager p Hamar. Norge tapte desverre alle kampene, men var kjekt se p. Jeg klarte glemme igjen Mac'en min i sikkerthetssjekken p vei til Tsjekkia p Flesland, og jeg har aldri vrt s stresset som jeg var nr jeg oppdaget det p hotellet i Tsjekkia, heldigvis hadde de funnet den og jeg fikk den igjen nr vi kom tilbake. Var hjemme i noen dager, og de ble brukt til jobbe, g p fjellet og beske mormor. P fredagen dro jeg til Oslo for vre med p volleyballting i Hamar, men tok frste en tur til Tuva. Var utrolig koselig se henne igjen, selv om det bare var en kveld. P lrdagskvelden dro alle som var p tinget til en grd, hvor vi fikk servert deilig grillmat og hadde forskjellige aktiviteter. De hadde ogs mange hunder der, og de hadde nettopp ftt 4 utrolig ste valper som vi fikk leke med. Skulle egentlig bli igjen i Oslo til idag, men ble ganske forskjlet nr jeg var der, s dro heller hjem igjen igr.

N tror jeg ikke at jeg skal ut reise fr i slutten av Juni, og om to helger fr jeg besk av beste Elise, jeg gleder meg til se bestevenninnen min igjen♥

• USA - Tyskland - Ungarn - Danmark - Norge

Hei dere!

Jeg glemte visst bloggen nr finals week startet, s har mye fortelle dere.
    Forrige torsdag satte jeg meg p ett fly til Ungarn for overraske mamma og rjan, rjan skulle spille EM-kvalik med landslaget der, s pappa, Cato og meg hadde planlagt at jeg skulle reise der uten at de visste om det. Med mye bagasje kom jeg meg til en by som heter Kecskemet ved hjelp av buss, tog og taxi, og det i ett land der ingen snakker noe srlig engelsk. Skulle nske jeg hadde mamma sitt fjes p film nr jeg overrasket henne, for det var ganske morsomt. Vi var der til mandag, og de spilte kamp p fredag, lrdag og sndag. De spilte mot Sveits, Bosnia og Ungarn og vant alle kampene, som gjorde at de kom videre til andre runde som allerede spilles i helgen i Tsjekkia. Allerede imorgen igjen reiser vi til Tsjekkia, og de f dagene jeg har hatt hjemme har jeg brukt til beske mormor, g turer p fjellet og bli med Kathrine p pil og bue skyting. Etter Tsjekkia tror jeg at jeg holder meg hjemme en stund, jeg begynner jobbe offisielt fra 1.juni.

• Take care of your body, its the only one you get

Hei dere!

Igr sparte jeg treningen min til kvelden, og det er egentlig ganske deilig trene om kvelden istedenfor morningen. Det var f p treningssenteret, og jeg hadde en god styrkekt. Jeg turde ke i kneby selv om ingen var hjalp meg, og jeg trente endelig skikkelig mage igjen etter jeg skadet meg. Jeg elsker se fremskritt, og det er det som fr meg til g tilbake dag etter dag. Etter jeg hadde trent laget jeg pannekaker utav ett egg, en banen og litt havregryn. Ble overraskende godt, og jeg tok kologisk peanttsmr og jordbr p siden. Hadde egentlig tenkt ta en rolig kveld, men ettersom jeg bare har en uke igjen ca av dette semesteret bestemte jeg meg for bli ut danse nr jeg ble spurt om det. Hadde det utrolig kjekt ute, og jeg kan ikke tro at neste helg s har s og si alle reist hjem.

N er jeg ferdig med alt av lekser og innleveringer bortsett fra to eksamener jeg har neste uke, blir utrolig deilig slappe av noen dager her fr jeg reiser hjem til Norge :)

• Karoline Marie - student i USA

Hei. Jeg heter Karoline Marie, jeg kommer fra Bergen, men bor for tiden i Boston hvor jeg studerer exercise and health science. Her kan du lese om min hverdag som student i store Boston.