karolinems -

Black screen

Igr kveld nr jeg skulle gjre lekser bestemte macbook'en seg for ikke skru seg p, og jeg mtte derfor dra en tur downtown idag for se om de kunne hjelpe meg p Apple store. Dessverre hadde de ikke flere walk-ins idag, og jeg fikk ikke time fr neste onsdag. Kommer til bli helt gal av vre uten pc s lenge. Hper ogs det er noe de kan fikse uten at jeg m betale for mye, for det har jeg virkelig ikke rd til. Da fr jeg eventuelt leve p nudler og vann i noen mneder etterp.

Boston strler for tiden. Vret er perfekt, elsker nr jeg kan bruke dongeribukse og en genser uten fryse eller svette ihjel. N er jeg gjr rehab, ikveld spiller vi andre conference match mot Keene State, wish us good luck!

• Jeg trenger musikktips

Hei dere!

De dagene vi spiller kamp og skal reise for spille bortekamp tar trenerne fra oss telefonene, s vi har ftt iPod shuffle til musikk istedenfor. Ettersom jeg omtrent bare bruker sporify og aldri oppdaterer spillelistene mine s tenkte jeg det var p tide med litt ny musikk. Kom gjerne med tips til treningsmusikk, men ogs annen musikk!

N er jeg gjr rehab fr vi skal dra. Jeg fr ikke spille, men skal allikevel vre med se p kampen. Imorgen skal jeg kanskje f kortisonspryte.

• Maks uflaks?

Hei dere!

Ligger fortsatt innlagt p Haukeland sykehus og venter p ta nytt rntgen bilde. Jeg har tydeligvis skikkelig uflaks for tiden, vet ikke om jeg skrev det p bloggen, men var jo p sykehuset i USA ogs rett fr jeg dro hjem. Da hadde jeg ftt nyrebekkeninfeksjon og mtte utsette reiser min hjem med noen dager. N skjer det samme igjen, bare ikke nyrebekkeninfeksjon p nytt, heldigvis. Jeg skulle egentlig vrt tilbake i Boston til 2.august, men det tror jeg ikke kommer til skje.

Heldigvis tok jeg med meg masse vareprver fra foreverliving som jeg har gjort klart til utlevering n, s jeg har hatt noe bruke tiden p mens jeg har lagt her.

• God morgen fra sykehussenga

Hei dere!

At jeg skulle tilbring hele natten p sykehuset var virkelig ikke planen igr, men slik ble det. Hadde s vondt i brystet nr jeg pustet og hostet, s etter en telefonsamtale med legevakten fikk jeg beskjed om komme inn for sjekkes. Det visste seg at hyre lunge har punktert og at det derfor var s vondt puste, hvertfall nr jeg bevegde meg mye. I nesten hele natt fikk jeg behandling osv, og endte tilslutt opp med mtte "operere" inn en tube som skulle fjerne den luftboblen jeg hadde i lungen, s n har jeg et rr ut fra brystet. Jeg aner ikke nr jeg fr dra hjem ettersom lungen m vre helt fin igjen fr de skriver meg ut, og jeg krysser fingrene for at jeg fr dra p sndag slik som planlagt.

N skal jeg snart f frokost, og det skal bli godt med mat etter ha vrt vken hele natten.

• Stockholm bound

N venter jeg p flyet p Flesland, skal mellomlande i Oslo, s er ikke i Stockholm fr 10.20. Gleder meg snn til se Jane igjen!

• Happiness

• Sleepless nights

Enda en natt der jeg bare ligger i sengen og ikke fr sove. Etter jeg har begynt spise mye sunnere enn jeg pleier fr jeg ikke sove om kvelden, snn sett er det jo bra at jeg ikke trenger fult s mye svn fortsatt, men jeg er lei av ligge i sengen i evigheter uten f sove. Hper jeg klarer st opp klokken 8 imorgen for g trene.

Fant dette bilde p weheartit og vet hvertfall hva frokosten min blir imorgen, jeg gleder meg!

• Trygt framme i Orlando

Jeg har ikke Internett p dataen, men tenker bare oppdatere om at vi har kommet oss trygt fram til leiligheten til Tuva i Orlando. Vi fikk champagne p flyet siden kapteinen som fly skulle pensjonere seg, og de spurte ikke engang om de kunne f se id p at Paige og jeg var gamle nok! Nr vi kom fram la vi bare fra oss tingene i leiligheten og dro for handle mat, imorgen tror jeg vi bare skal slappe av med bassenget.

Litt stress ta t-banen med 6 kofferter og 3 hndbagasjer, men vi kom oss fram tilslutt.

• Hello October

Please be kind to me,

Sincerely Karoline

• Turister

Kort oppsummert, igr tok vi p oss joggesko og gikk rundt en del, man fr med seg s mye mer da. Vi var en sliten gjeng som kom tilbake til hotellet rundt 11 igr, s vi la oss ganske tidlig. N skal vi ta p treningsty ogs g opp til central park og sykle gjennom hele parken. Jeg elsker den flelsen jeg fr av central park

Lunsj p italiensk restaurant p Chealse Market

High line park, er en park som er bygget opp en gammel toglinje

Pyntet oss litt fr vi gikk ut for spise middag p kvelden

I heisen p vei opp til Madame Tussaud, for en utsikt

Middag p fridays

Ny diamant singlet og barteklokke

• The City That Never Sleeps

Rask oppdatering fra New York fr jeg inntar sengen. Blogger fra mobilen siden jeg ikke har med dataen og det blir bare mobilbilder fram til jeg kommer hjem. Kom til hotellet i 7 tiden ca, s bare skiftet vi og gikk bort til time square, som forresten tar oss 1 min. Gikk s litt i butikker fr vi satte oss p Hard Rock caf for spise en fantastisk god middag. Jeg spiser sjeldent hamburgere p restaurant, men da de sa at de hadde glutenfritt brd mtte jeg sl til. De hadde til og med glutenfri brownie, s kan love dere at det var en mett og fornyd jente som gikk ut dren, anbefaler alle med glutenallergi ta en tur der om dere er i New York! Ellers gikk vi bare rundt og shoppet noen smting, planen var vre til sengs ca 12, men da klokken var 11.45 og Elise og jeg sto i ken p forever21 for betale skjnte vi at det ikke gikk. Imorgen skal vi ta t-banen til Battery Park for se frihetsgudinnen og Ground Zero, ogs dra til Empire State. Om vi ikke er for slitne leier vi oss sykler og sykler opp til central park for se den ogs. Kan lage en bedre guide p alt vi fr gjort nr jeg kommer hjem.

• Chi-town

Hei dere! N ligger jeg i sengen og venter p at Tonje ogs skal vkne. Klokken er bare 5.15, men jet leg gjorde at jeg vknet s tidlig. Planen er bare ta en rask dusj og spise litt fr vi tar t-banen ned til byen og kjper mobil til Tonje. Rommet mitt ser for tiden veldig rotete ut ettersom det str 5 kofferter her inne og 4 av de er Tonje sine.

Bilde fra rett fr sommeren, gleder meg til dra downtown igjen :)

• Chicago neste!

N sitter jeg p Flesland sammen med Tonje og venter p flyet vrt som gr 9.40. Vi har 3-4 timer vente i Kbenhavn, s planen er dra p favorittrestauranten min der spise ogs sikkert en tur p Starbucks :)

• Sweet & sour

Verdens beste sorbet med jordbr og lime fra donut company!

• Karlstad

Hei dere! Jeg prvde oppdatere p fredag, men internettet hos Slje var s treig at jeg ikke klarte laste opp noen bilder. P fredag var vi med faren p jobb og hjalp han litt, fr vi dro ned for mte Simon og bade litt. Nr Elin var ferdig p jobb mtte vi henne og handlet inn til taco, s tok vi bussen hjem til henne og spise taco og fikset oss for g ut. Hadde en utrolig kjekk kveld ute, og det var utrolig deilig se alle sammen igjen. P lrdag kom Silje sin far hentet oss tidlig siden vi mtte hjem for fikse huset da Silje skulle feire studenten sin, og vi brukte dagen p dekke p bord osv fr hele familien kom p besk og vi spiste taco og hadde nok en koselig kveld. Jeg var s heldig f kjre med silje sin tante og onkel tilbake til Gardermoen siden de bor i Oslo, s jeg kom tidligere enn planlagt. Jeg fikk byttet til ett tidligere fly og sitter n p gaten og venter :)

N gleder jeg meg til komme hjem, men gleder meg ikke f mye til st opp klokken 6 imorgen for dra p jobb ..

• 10.17

Hei dere :) n sitter jeg p lokaltoget til Kongsvinger, ogs m jeg bytte tog der som gr videre til Karlstad. Jeg kom fram til Astrid igr p ettermiddagen, s da grillet vi sammen med noen av venninnenen hennes. Mtte st tidlig opp idag for rekke toget som gikk 10.04, s kommer nok til sovne s fort jeg sitter meg ned p neste tog. Nr jeg kommer fram skal jeg treffe Elin og spise lunsj med henne siden Silje ikke er ledig fr i 3-4 tiden :)

• Perlebryllup

Igr feiret vi mamma og pappa din bryllupsdag, tenk at de har vrt gift i 30 r n! Familie, finklr og god mat sto p manyen, og med kokker i familien klager man ikke p maten :) var koselig besk, og kjekt se familien igjen.

• Fin start p dagen

Hei dere! Idag begynte jeg dagen med en smoothie fr pappa, Hege og jeg gikk en fjelltur. Vi brukte vel rundt 1,5 time tilsammen og jeg skulle gjerne hatt en snn start p dagen hver dag. Nr jeg kom ned igjen hoppet jeg i dusjen og pakket ferdig, og n er jeg p vei til mormor hvor jeg skal spise lunsj og vaske litt fr jeg tar flybussen og drar til Oslo :)

• P VEI HJEM

N sitter jeg p bussen tilbake til Bergen etter noen fine dager p tvn, nr jeg kommer hjem drar jeg rett til mormor for spise middag :)

• VAFLER TIL FROKOST

Elise og jeg varmer opp til russekro med vafler til frokost :)

• FLESLAND

Sitter p flesland og venter p flyet til stavanger n, ser ut til at det blir forsinket siden vi ikke har boardet enda og det egentlig skal g om 5 minutter!

• GOING HOME

N er d ikke lenge til skolen er ferdig og jeg reiser hjem p pskeferie, imens spiser jeg litt bringebr med vaniljesaus mens jeg venter p at siste timene skal begynne!

• NYE UGG

Jeg og Alicia har kjpt nye uggs, kommer mer oppdatering nr jeg kommer hjem!

• SHOPPING I KBENHAVN!

Jeg trodde klr var billig i USA, men januarsalget her var utrolig! Idag har vi spist middag p jensen's bfhus, og Kathrine spiste biff til frokost, riktignok klokken 3 p dagen! Etter litt mat gikk vi til strget som er ggaten her! Jeg kjpte tre bukser og en shorts fra gina for 200 danske kroner og et skjrt p New yorker for 79! Etter ha brukt ca 2 timer p noen f butikker, fant vi ut at det ble lurt gi oss for dagen og g tilbake p hotellet slik at vi rakk middag fr vi mtte dra til hallen! Imorgen blir det mer shopping s jeg gleder meg! Har ikke s mange bilder fra idag siden alt er p kamera og jeg fr det ikke inn p ipaden enda, men kan prve blogge fra en data imorgen med litt flere bilder :)

• P VEI TIL KBENHAVN!

Sitter p Sola og venter p flyet mitt til Kbenhavn n! Heldigvis lander jeg rett fr de andre, s slipper vente s lenge der :)

• GI MEG SOMMER

Jeg prver enda en gang blogge fra ipaden i hp om at det skal g bedre denne gangen! Da jeg vknet idag fikk jeg skikkelig sommerflelse, sikkert fordi forrige gang jeg var hos Astrid var i august og det er kjempe lyst utenfor vinduet mitt som sikkert betyr at det er sol ute! Ble ganske skuffet da jeg kom p at det er ca altfor mye sn ute :( var forresten snstorm her i hele gr.. Ikke kjekt! Jeg reiser tilbake til Stavanger med fly i ettermiddag, s om vi fr tid tenkte vi oss en tur innom Cato og Hege sin leilighet i Oslo, siden jeg ikke har vrt der enda.

• OSLO

Endelig framme! Reiste med bt fra Sand 14.25 idag og kom meg ikke p flybussen fr n! Siden vi hadde god tid i Stavanger fr flyet gikk, gikk vi en tur innom h

• FOTO - KRLEK

Sometimes the hardest thing and the right thing are the same♥

• Karoline Marie

Hei. Jeg heter Karoline Marie, jeg kommer fra Bergen, men bor for tiden i Boston hvor jeg studerer Exercise & Health Science. Her kan du lese om min hverdag som student i store Boston.